søndag den 4. marts 2018

Kreativ fridag...


Jeg forærede mig selv en fridag i går :-)  Og hvilken fridag :-)

En hvirvelvind af inspiration til hæklede babytæpper, og flere hækleprøver, stjernestrimmelfolderi af den mere spektakulære slags og dog ret enkel, samt nye ideer til smykker som sendte mig på nettet på jagt efter mulige materialer.  

Så beder jeg ikke om mere :-)  Ren overskuds-dag!  Jeg har ladet energi, og er klar til dagens arbejde -- en artikel skal skrives færdig. 

Det gode ved en ny arbejdsplads, er nye kolleger :-)  Og blandt mine nye kolleger er der en kollega der venter sig :-) :-)

Hæ, ingen her i Oslo kender til min forkærlighed for at hækle babytæpper, men det gør de selvfølgelig snart :-)  

/Bella

Ps. Stjernen består af seks halve julestjerner -- de klassiske, flettede julestjerner -- som er sat sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Ååh sådan en dag er guld værd - og den kan man leve længe på 😘

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var nemlig en dag der var guld værd :-) Og tiltrængt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...