onsdag den 20. december 2017

Sneak peek på smykkegaver...


Forrige weekend i Oslo bød på forberedelse af smykkegaver der skal gives i julen :-) 

Men jeg havde ikke alle nødvendige dele med i Oslo, og var heller ikke indehaver af alle nødvendige dele.  Så mens jeg sad og prøvede designudtryk og funktionalitet, handlede jeg også de manglende dele på nettet.  

Den kreative tilblivelsesproces er den jeg holder mest af, og så selvfølgelig at give smykkerne :-) 

Vel hjemme har jeg kunne lave gaverne færdige, og viser dem senere, selvfølgelig :-)



/Bella

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin farvesammensætning - de skal nok gøre nogen glade:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne 😘
      Nu er smykkerne i mellemtiden blevet færdige og er blevet ret fine, så jeg håber også at de vækker glæde 😍
      Kan du ha’ en god jul! 🎄🎁🎅🏻❤️

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...