tirsdag den 28. november 2017

Halskædevedhæng med ferskvandsperler...


Inden ferien lavede jeg disse vedhæng for Lene, som en fødselsdagsgave til hendes søster.  De er inspireret af Malenes vedhæng (se dem her og her). 

Fine vedhæng med forskellige slags ferskvandsperler på oxyderede perlestave og tilsvarende oxyderede, snoede sølvringe til at hænge i.

Jeg endte med at lave dem i allersidste øjeblik.  Lene havde ellers spurgt i god tid forinden.  Men det der med flere boliger og en tilsyneladende dårlig hukommelse, er en dårlig kombi.  Jeg kunne nemlig ikke finde de snoede ringe, som jeg ved, at jeg har!  Men altså ikke ved, hvor jeg har.  Suk!  

Jeg har kigget alle tænkelige samt mindre tænkelige steder, uden at finde dem.  Jeg har søgt efter dem på nettet, for at købe nogle nye, også uden held.  

Til sidst måtte jeg krybe til korset og indvi Lene i problemstillingen og ydermere bede hende om midlertidigt at ofre nogle af sine øreringe (dem her og dem her), fordi jeg skulle bruge  ringene :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...