torsdag den 29. juni 2017

Perlefadet #8 -- luxus-mixkæde med store knapperler...


Her er den flotte luxus-mixkæden som jeg har syet af restperlerne fra Seattle.  

Udover de store knapperler har jeg mixet med mindre restperler fra denne perlekæde samt mindre blå knapperler og små lyseblå runde ferskvandsperler.  


Perlekæden er syet på almindelig perletråd med knude mellem hver perler og er monteret med sølvdupsko.  Perlekæden måler 49 cm og er al for lang.  Al, al for lang.  Spørg ikke hvorfor den er endt med at blive så lang.   ??? 


Det er med stor sandsynlighed derfor, at jeg ikke går med den.  

Jeg tror, at jeg vil klippe perlekæden op, og sy mig et armbånd af de store knapperler fra Seattle, som kan matche min halskæde.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...