tirsdag den 20. juni 2017

Perlefadet #6 -- Maxima-kæden...


Jeg syede denne perlekæde -- Maxima-kæden -- i januar, så den har ikke boet så længe i perlefadet.  Jeg var heller ikke overbevist om, at den var en succes.  Men jeg var vild med de store ferskvandsperler :-)  Det er jeg stadig :-)

Jeg spåede perlekæden en hurtig omsyning pga. dupskoene, hvilket dog ikke er sket endnu.  Dupskoene er fine, men passer kun på kuglelåsene, de er omvendt gode til perlekæden :-) 

Det er aldrig rigtig til at vide på forhånd, om en perlekæde går hen og bliver en favorit.  Men det er denne her lige for tiden.  

Den tager jeg på igen og igen.  Sågar i dag.  Hvor jeg har den på sammen med en sennepsgul silke t-shirt, jeans og sandaler.  Sommerligt!

/Bella


4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot.
    Ja det er ikke til at vide hvad, der bliver yndlings smykket. Men det lyder flot til sennepsgul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er rigtig flot! :-) Jeg skulle ha' vist dig den, da du var her, for det fik jeg vist ikke gjort.

      Slet
  2. Jeg elsker farverne i denne halskæde og låsene passer smukt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Simone! I love the colours, too :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...