mandag den 13. marts 2017

Bella på tur...


Jeg var i Oslo til konference i sidste uge.  Her et kig fra Karl Johans gate op mod kongeslottet.

Konferencen var enormt fagligt inspirerende -- selv om at det ikke er sikkert, at det ser sådan ud :-)


Den ene aften da vi skulle hjem, var det i mellemtiden blevet snevejr, og byen var pakket ind i et flot, lyddæmpende snedække :-)


Banketten blev holdt på Ekebergrestauranten, som har en vidunderlig panoramaudsigt over Oslo og fjorden -- kan varmt anbefales :-) 

Mit billede yder på ingen måde stedet retfærdighed: 


Vel hjemme, skal alt det jeg ikke nåede i sidste uge indhentes :-)

Ha' en god uge!

/Bella

6 kommentarer:

  1. Hold da op en kontrast: forår og vinter!
    Må jeg spørge, hvornår du forventer svar på jobfronten? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jeg har hørt er, at man forventer at invitere til samtale i maj-juni!!! Så jeg væbner mig med tålmodighed :-)

      Slet
    2. Waauuuw - man rider ikke samme dag, uge eller måned, som man sadler op:-)

      Slet
    3. Nej, det kan man ikke sige. Det er meget langsommeligt pga. de omfattende ansøgninger. Tålmodighed er en dyd :-)

      Slet
  2. Oslo er en skøn by. Jeg har været der nogen gange, også arbejdsmæssigt og vil rigtig gerne derop på ferie. Husker en lejrtur i 9. kl hvor vi besøgte Wigelandsparken med de mange skulpturere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Oslo er en rigtig dejlig by, og jeg haft det held at være der (arbejdsmæssigt) flere gange i løbet af det sidste lille års tid -- en fornøjelse hver gang :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...