tirsdag den 24. januar 2017

Nøglering med lædersnor...


Jeg havde brug for en nøglesnor/keyhanger, og det skulle gå lidt tjept, og det er lige hvad denne løsning er :-)

Lædersnor og nøglering -- done!
 

Jeg har brugt en lækker ruskindsnor (4x2 mm og 1 m lang -- her den mørkeblå, men jeg kunne også ha' brugt den mørkebrune.  Begge er fra endlessleather), som jeg har sat på jumbo-nøglering fra Søstrene Grene.  

Jeg er vild med jumbo-ringen :-) 
Den er virkelig stor, den måler 3,5 cm i diameter!

/Bella

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet flot! Tit og ofte er det de helt enkle løsninger, der bliver flottest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Malin! :-) Ja, det er nemlig rigtigt -- i al sin enkelhed :-)

      Slet
  2. Så smule og fin - og nøgleringe kan man aldrig havde for mange😃
    Og så er den nem at finde i tasken med den lange snor👌

    SvarSlet
    Svar
    1. I al beskedenhed, så er det en super-smart og praktisk løsning :-) Og nem!! :-) :-)

      Slet
  3. Sådan en enkel og effektiv idé Bella! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, sometime the simple solution works best :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...