onsdag den 7. december 2016

Troldegrene med adventsgavepynt...


Her er der ikke langt fra ord til handling :-)  Jeg har arrangeret troldegrenene, som jeg fik i adventsgave af Anders, i to vaser.  Den ene byder velkommen i entreen.  Det er den jeg viser i dag.  Den anden vase med troldegrene står i stuen, og er pyntet med julepynt som indgår i adventskalenderen, og jeg kan derfor ikke vise den endnu :-)

Denne her har jeg pyntet med Louises hæklede juletræer og papirengle.  Jeg vil også finde de glasistapper frem, som hun lavede til mig i adventsgave for et par år siden.  For de vil også være søde her :-)
 

Som et kuriosum kan jeg fortælle, at da der ikke er så meget lys, åbnede jeg hoveddøren for at få lys til billederne.  Bedst som jeg var i gang med at tage billeder for åben dør -- og hellere for mange billeder end for få -- kom en dagplejemor med ca. 100 børn forbi, som alle stillede sig op for at kigge.  Der er maks 4 m. fra vores hoveddør til vejen.  Da ét af børnene spørger "hva' laver hun?", og dagplejemoren svarer "jeg tror, hun tager billeder af sin julepynt", kunne jeg godt høre, at det lød tåbeligt!!!!!  Jeg hilste pænt med et "hej", og lukkede døren.  

Man har vel lov til at ta' billeder af sin julepynt? :-)


/Bella

6 kommentarer:

  1. Så fint, du har pyntet grenene. Sjov historie med børnene og den voksnes historie. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karin!
      Ja, det var ret komisk lige da det stod på :-)

      Slet
  2. Selvfølgelig har du lov til det!
    Især når det er så fint:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg havde været hurtig, skulle jeg have taget et billede af alle rollingerne i flyverdragter på vej videre ned ad vejen :-) Jeg følte mig bare så fjollet :-) ...og jo, også ret tilfreds til troldegrene og pynt :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...