lørdag den 27. august 2016

Bella på tur...


Jeg har være i Oslo de seneste par dage -- på arbejde på HiOA.  Et udvalgsarbejde skulle sættes i gang, som også gav mulighed for et dejligt gensyn med gode kolleger :-)  

Her et kig ind på campus -- inden semesterstart i næste uge:


HiOA ligger tæt ved kongeslottet, og jeg boede også i nærheden af slottet lige op til slotsparken.  Derfor havde jeg også forventet en pænere udsigt fra mit hotelværelse end denne:




En noget andet udsigt end da jeg var i Aberdeen, hvor jeg syntes at udsigten over byens tage havde noget poetisk over sig. 

Heldigvis var alt arbejde på byggepladsen ophørt, når jeg skulle sove :-)

Og alt andet lige, så sover jeg bedst i min egen seng, så det er også skønt at være hjemme igen :-) 

/Bella

4 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt - jeg har selv været til konference samme sted! Syntes godt nok at billedet så meget bekendt ud, da jeg kom ind på bloggen her! Det var tilbage i uuuhhh....2009, TROR jeg! Sov på "fint" hotel, da alle andre steder var udsolgt - desværre var der en hulens masse støj fra hovedgaden natten lang, så jeg lukkede ikke et øje - suk! Men smuk by ellers :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da sjovt :-)
      Det var knapt 2 år jeg sidst havde været der. Så det var et dejligt gensyn :-). Jeg skal tilbage i slutningen af oktober, og det glæder jeg mig allerede til :-)

      Slet
    2. Det forstår jeg dælme godt - så må du have en skøn tur! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...