søndag den 20. marts 2016

I godt hækleselskab...


Jeg har længe set frem til denne søndagsaftale hos Lene.  For jeg har længe haft så vanvittig travlt, at vi har haft svært ved at finde tid til hinandens gode selskab med snak og hækling.  Det tog vi konsekvensen af for nogle uger siden og aftalte, at når jeg kom hjem fra USA, så skulle det være :-)  

Det var i dag :-)

...og det var lige nøjagtig så hyggeligt og snakkesagligt som jeg havde forestillet mig :-)

...og skal sandt siges, så snakkede vi mere end vi fik hæklet, denne gang :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Mere snak end hækling, det er ikke så dårligt - det giver fornyet energi-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er slet ikke dårligt -- og lige hvad jeg trængte til :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...