onsdag den 18. november 2015

Min nye kontorstol...


Jeg har ikke fået vist min nye kontorstol -- den er nøjagtig lige så lækker, som jeg forestillede mig :-)

Den er betrukket med stof fra Gabriel.  Stoffet hedder Repetto, og er et bæredygtigt stof.  Farven er brændt orange (#01901), og er dæmpet med kant, og har en smuk struktur.  

Rigtig, rigtig flot!

Selve stolen er en Håg Capisco -- og man sidder helt fantastisk!


Man sidder faktisk så godt, at man bliver helt arbejdsivrig af at sidde her :-)

/Bella  

2 kommentarer:

  1. Den er nemlig fantastisk, den stol. Jeg har den på arbejde som den eneste, fordi den er suveræn til dårlig ryg.
    Og man kan sidde på så mange måder på den-:)
    Rigtig god fornøjelse med den-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Susanne, du har helt ret -- den er fantastisk! Den er også god til at undgå dårlig ryg :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...