søndag den 8. februar 2015

Origamipapir fra den japanske butik...



Jeg har været i den japanske butik i Gothersgade og købe origamipapir.  Jeg har købt smukt håndtrykt papir i den lidt mere pebrede ende af prisskalaen.  Det er så svært at modstå.  Jeg skal dog også ha' ros, for jeg købte ikke alt det, jeg kunne tænke mig :-)

Jeg har købt to forskellige størrelser 12x12 cm og 15x15 cm.  Men samme lækre kvalitet. 




Måske billedet nedenfor giver en fornemmelse af papirets tryk og struktur:


Der er 12 ark i hver pakke i forskellige mønstre -- meget fine mønstre.  


De er også fine at ramme ind.  I reolen i vores stue har jeg tre billeder med origamipapir  :-)  

Papiret har jeg engang i tidernes morgen fået af Noriko, da hun skulle lære mig at folde traner.  Tidernes morgen kan her oversættes til 1997, og de har været indrammet i al den tid, og er ikke engang falmet.  

Noriko havde købt papiret i netop den japanske butik, og det er via hende, at jeg kender butikken.  

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Uh, lækkert papir! Tror da også jeg må et smut forbi Candystreet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ-hæ, ja, Candystreet er nøjagtig hvad det er :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...