lørdag den 17. januar 2015

Vi har hæklet i dag...


Nu er det blevet Louises tur til, at give sig i kast med et tæppe efter Liselottes opskrift "KlodsHans" fra Garnudsalg.  Louise handlede garn i Garnudsalgs-butikken i går, og i dag tog vi sammen fat på at lave hækleprøve, få opskriften under huden, og beregne det endelige antal masker, slå dem op og få hækleriet i gang... Alt imens, at jeg hæklede mig ind i den sidste stribe af mit Klodshans-tæppe i Kauni-garn fra Yarnfreak.  Det glæder jeg mig til snart at vise :-)

Louise hækler sit tæppe i Blackhill Højlandsuld, med farven "Løkken strand" som bundfarve, som vil blive kombineret med forskellige grønne nuancer.  Det bliver flot!

Mit blå slumretæppe, er også i Blackhill Højlandsuld.  Tæppet ligger dog i dvale pga. at det garn jeg mangler, er i restordre.  Jeg burde kalde mit tæppe for et dvaletæppe :-)

Kh. Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...