søndag den 25. januar 2015

Ny lang perlekæde...


Jeg har syet en lang perlekæde  -- 113 cm fra dupsko til dupsko -- i skønne forskellige typer ferskvandsperler i hvide, rosa, laks og cremefarvede nuancer.


Jeg ved også allerede nu, at jeg syer den om.  For jeg har fortrudt, at jeg også kombinerede med små facetslebne perler i klar bjergkrystal.  Jeg forestillede mig, at de ville give en lethed i udtrykket, men det synes jeg ikke er lykkedes.  



Nå, men jeg klipper den bare op, og prøver igen :-)

Kh.
Bella


Fakta:

  • Forskellige ferskvandsperler: stavperler, designperler i form af mønter/knapper, kors, stjerner, hjerter i hvide og rosa-og laksefarver samt bitte små runde hvide perler og større runde rosa perler samt små facetslebne perler i bjergkrystal.
  • Syet på almindelig perletråd, slået af tre tråde, med knude mellem hver perle.
  • Monteret med sølvdupsko.
  • Længde: 113 cm


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...