torsdag den 9. oktober 2014

KAHLA Porzellanshop svarede: Feel free to be creative :)

Som jeg nævnte i indlægget om kastanjerne fra forleden, så havde jeg skrevet til Kahla og spurgt om det var OK, at jeg tegner deres Blau Saks-mønster på sten og lignende og viser det på bloggen, og i dag kom der svar.  Og prøv lige at se hvilket svar -- sådan kan det også gøres :-)


"It is absolutely ok, that you use the Blau Saks pattern in drawings and on your blog.  As it is, the pattern is not patented and does not belong to anyone in particular as it is a very old traditional decor.
Feel free to be creative :)".

Hvor er jeg glad, og hvor glæder jeg mig til at være kreativ :-)

Kh.
Bella

3 kommentarer:

  1. Husk nu at sende et link til royalcopenhagen!!! 👻

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du det er nødvendigt? Jeg tror, at de smuglæser her bloggen :-)

      Slet
  2. Tror du det er nødvendigt? Jeg tror, at de smuglæser her bloggen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...