torsdag den 30. oktober 2014

Bling-bling...


Jeg læste fornylig anmeldelsen af Ole Halls bog om smykkefirmaet Pandora.  Anmeldelsen var ledsaget af et billede af et Pandora-udstillingsvindue, som viser et stort billede af en helt enkel halskæden, som er inspirationskilden til den ene af de her to halskæder (den til venstre).  

Da jeg er meget glad for min perleamulet-halskæde med den lange lædersnor, fortsætter jeg stilen med lædersnoren.  (Jeg synes også helt personligt, at det lykkedes godt med lædersnor til Lenes halskæde).

Halskæden, som er inspireret af anmeldelsen, er såre simpel: en lædersnor (1 m lang og 1 mm tyk lædersnor), som er samlet med en almindelig knude og bling-bling-perlerne er trukket på.  Det er i øvrigt samme slags perler som jeg anvendte til papir-babuskaerne for at give dem tyngde.  


Da jeg skulle finde bling-bling-perlene dukkede det store mellemled op af gemmerne, og det har jeg hængt i samme type lædersnor (og længde), dog har jeg afsluttet med regulerbare fiskerknob.

Kh.
Bella

DIY -- materialer: lædersnor, perler og saks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...