torsdag den 31. juli 2014

Rigtig mange kogler...


I et tidligere indlæg om masser af kogler viste jeg, hvordan min mor og jeg havde samlet kogler.  Masser af kogler, som i rigtig mange kogler!  Fem kurvefulde kogler fik jeg med hjem, og min mor fik også, hvad hun skulle bruge :-)

De seneste par dage har mine kogler ligget spredt ud på terrassen for at blive gennemtørret -- sådan et par kvadratmeter (eller tre) -- og i ny og næ har jeg rumsteret i bunken med riven.  Det har sikkert ikke været nødvendigt, men for en sikkerheds skyld :-)  


Herefter begyndte sorteringen, hvor de skæve, flade og afgnavede kom i én bunke, og de andre blev sorteret efter størrelse og type.  Sikkert heller ikke nødvendigt, men sådan er jeg :-)





Som jeg nævnte i indlægget om masser af kogler, skal nogle af koglerne forberedes som pynt til juledekorationer til Louise.  Men jeg har også planer om, at lave sådan en krans som Vanessa from V and Co har lavet en DIY-vejledning til.  Jeg synes også kogler i potter og som juletræer er søde.  Men du kan prøve at lave en simple Google-søgning på 'pine cone decor', og du vil se, at der er uendelig meget inspiration at finde :-)

Skynd dig ud at finde dine julekogler, for til november-december er de skæve, flade, grimme og våde -- og måske så våde, at du ikke kan nå at tørre dem.  Så hvorfor ikke hygge dig med at finde dem nu? 

God fornøjelsen!

Kh.
Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...