tirsdag den 15. juli 2014

Masser af kogler...


Inden regnvejret satte ind samlede min mor og jeg kogler.  Det er nu det skal gøres, hvis man skal have nogle til julesyslerne :-)  

Jeg har i hvert fald mange planer mine kogler :-)  Jeg vil bl.a. forberede nogle af dem til Louise, min svigermor og Louises mor, som altid laver juledekorationer sammen, og som altid er søde at tænke på mig (sådan blev jeg forkælet sidste år).  Jeg skal også prøve nogle idéer af mht. ophæng af koglerne :-) 

Min mor har stillet sin kurv med kogler ved bagindgangen, hvor den står og pynter -- det er det hun skal bruge sine kogler til :-)  


Kh.
Bella.


Ps. Min mor og jeg har samlet vores kogler på vejene i sommerhusområdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...