søndag den 18. maj 2014

Konfirmationsgaver -- til pigerne i familien...



NB! Dette indlæg er redigeret efter krav fra Royal Copenhagen's advokater.  Hvorfor bl.a. billeder af sten med mussel-inspireret mønster er fjernet.  For uddybning læs evt. dette blogindlæg.


Vi var til konfirmation i går, hos Anne-sofie og hendes forældre, og endnu engang var vi heldige med vejret :-)  For lige som sidst blev festen holdt i telt, og var en dejlig fest!


Jeg havde syet en perlekæde til Anne-Sofie: smukke, runde rosa ferskvandsperler med en meget fin lustre, ca. 4 mm i diameter, som er afsluttet med en lille kuglelås i sølv med små, klare zirkoner.  

Jeg havde også lavet et af de spinkle armbånd med en rosa-farvet designperle med form som et kors til Anne-Sofie.  Og selvfølgelig skulle lillesøster, Malene, også ha' et armbånd :-)



Til værtinden, min søde kusine, havde jeg malet mussel-malede sten (på hvide sten).  Jeg havde også lavet en lille pakke med sten til min moster -- konfirmandens mormor og min kusines mor -- dog tegnet på fine, bløde strandsten.  Stenene vakte også glæde hos dem begge :-)

Jeg havde gjort lidt ekstra ud af indpakningen af Anne-Sofies gave.  Her havde jeg foldet en lille "kuverttaske", som fint kunne rumme de to smykkeposer med henholdsvis perlekæden og armbåndet.  


Inspiration til gaveposen havde jeg fundet hos Anne-Mette med bloggen "Femthe", som excellerer i at pakke gaver smukt ind, og hun har linket til en fin vejledning.  Jeg har foldet i designpapir fra Panduro Hobby i str. 30 x 30 cm.

Mette, Anne-Sofie, Malene og moster Kirsten -- hjertelig tak for sidst!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...