onsdag den 23. april 2014

Nyt forsøg med de store flade perler...

Jeg havde oprindeligt forestillet mig, at de her perler skulle indgå i en lang perlekæde med en stor lås -- sådan en rigtig luksusudgave af en perlekæde (til mig selv :-)).  Men perlekæden blev aldrig vellykket.  Den var for stor, for tung og for klodset.  Nu har jeg imidlertid brugt nogle af perlerne til en "af den nye slags" perlekæder.  Den er meget mere vellykket og fræk med et pift af koral-neon.




Jeg har tilføjet mindre grå runde ferskvandsperler, som dels er i samme tone som de store perler og dels minder om de "bobler" som de store perler har.  De mindre perler er nødvendige for at gøre perlekæden mere fleksible og pænere at bære.  Som sædvanlig er perlerne syet på perletråd med knude mellem hver perle, og er monteret på mellemleddet på samme måde, som havde det været en lås.

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...