søndag den 6. april 2014

Mussel-malede påskefornemmelser...



NB! Dette indlæg er redigeret efter krav fra Royal Copenhagen's advokater.  Billeder af sten med mussel-inspireret mønster er fjernet.  For uddybning læs evt. dette blogindlæg.


En ny udgave af de mussel-malede sten har set dagens lys -- en gul påskeudgave :-)


De er ret fine, men en smule grove i tegningen.  Jeg skal have købt en finere (tyndere) tusch, men indtil da, tegner jeg bare videre.  Når jeg har et enkelt øjeblik, så griber jeg sten og tusch, og når jeg har en lille flok, så får de lige en omgang lak.  Det bliver ikke meget nemmere.


Ha' en dejlig dag!

Kh.
Bella

DIY -- materialer: sten, tusch, malertape, lak og pensel.

2 kommentarer:

  1. Hvad er det til? Bare pynt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de var til pynt :-) Men jeg ville nu ikke selv sige "bare". At tegne på sten handler mindst lige så meget om processen, som om slutproduktet -- det er rigtig hyggeligt :-) Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...