tirsdag den 4. februar 2014

En stor nyhed...

I går, hvor de fleste sikkert syntes, at dagens store nyhed var ministerrokaden, så tikkede der en anden slags stor nyhed ind på min mobil.  Jeg fik nemlig en SMS fra Louise, hvor Sille stolt trak håret til side, og vendte den ene øreflip op mod kameraet.  Hun har nemlig fået hul i ørerne :-)  Hun bliver snart syv, så det er en stor ting :-)

Så selvfølgelig skal hun have et par øreringe med fine, små hvide ferskvandsperler -- hvis ikke fra mig, så ved jeg ikke hvem :-)  


Perlerne er halvboret og ca. 3 mm. i diameter, og er limet på sølvørestikker.  Så når Silles huller er lægt, så har hun et par øreringe, som hun kan skifte med :-)


Jeg kan tydelig huske, da jeg syv år gammel fik huller i ørerne.  Jeg gik i anden klassen, det var første lørdag i efterårsferien.  Jeg valgte guldørestikker med røde "diamanter", og vil til evig tid hævde, at det slet ikke gjorde ondt :-)  Det var bare stort, og jeg var meget stolt :-)

Tillykke Sille! :-)

Kh. 
tante Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare heldig at have så sød en tante:-) :-)

    SvarSlet
  2. Ja, og tanten hun føler sig mindst lige så heldig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...