fredag den 27. december 2013

Julens ledestjerner...



Vi har tilbragt juledagene hos mine forældre, hvor mine mor og jeg har hygget med kreative papirsysler og lavede stjerner i papir af forskellig slags -- vi flettede glimmerstjerne i tykt, gummi-agtigt papir fra Netto, vi øvede sløjfe- og gavestjerner, som hun selv lige havde fået i adventsgave.  (Dem er der ikke nogen af med på billedet, for de blev pakket ind og brugt som pakkespilsgaver til julefrokosten 2. juledag :-)) ... og så viste min mor mig, hvordan man laver søde, florlette stjerner i papir.  Alt hvad man skal bruge er seks stykker kvadratisk papir, en saks og en hæftemaskine med smalt hoved.  Jeg har fundet en fin DIY-vejledning på bloggen Vipse, hvis du selv har lyst til at prøve at lave stjernen. 


Nu vil jeg sætte mig til rette ved arbejdsbordet, og kan du også have en dejlig dag :-)

Kh.
Bella

DIY -- materialer til florlette papirstjerner: 6 stykker kvadratisk papir, saks og hæftemaskine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...