tirsdag den 3. december 2013

Indvielse af symaskinen...

I weekenden fik jeg endelig indviet min symaskine, og den kører som en drøm :-)  Måske du husker, at den har været til reparation?  Måske du også husker, at jeg var så heldig at få nogle bøger med stofprøver?  Det er dog ikke stofprøvebøgerne, som jeg har indviet symaskinen med, for den slags tid havde jeg ikke på hånden.  Men der imod den smukke dug, som jeg købte i sommer, og som jeg havde forestillet mig skulle pryde vores spisebord i løbet af efteråret.  Men den var for lang og skulle afkortes og lægges op.  Det har jeg ikke nået før nu.  Sådan en smuk dug skulle ikke ligge i gemmerne i december, uden at blive brugt :-)


Ha' en dejlig dag!

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Det er så dejligt med ordentligt udstyr der virker. dejligt at du har fået din symaskine tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sine! Og jeg er spændt på at følge din julepyntsudveksling :-)
      Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...