lørdag den 5. oktober 2013

Om jeg kan li' at flette stjerner...

... Er du vimmer? ...Jeg elsker at flette stjerner! 
Jeg kunne flette stjerner hele året, men prøver at beherske mig... Altså hvis jeg ikke på helt naturlig vis, kan snige en stjerne eller to ind :-)  (Som f.eks. her, her og her :-)).  Men selv om at jeg prøver at beherske mig, så er der årligt en overproduktion af flettede julestjerner her på matriklen, som jeg med stor fornøjelse forærer til familie, venner og kolleger.
Nå men, en af mine kolleger spurgte den anden dag, om der ikke var noget om, at jeg godt kunne lide at flette stjerner.  (Jeg flettede nemlig en posefuld smukke stjerner til hende sidste år til jul).  Og jo-da, det er ganske rigtig, det kan jeg godt li'.  Ja, elsker ligefrem! :-)

Sagen er: at hun har hjulpet en veninde med at flytte, og i den forbindelse var der nogle stjernestrimler tilovers.  Om jeg var interesseret?  Hvem takker nej til stjernestrimler -- jeg gør i hvert fald ikke :-)
Jeg ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig... Men ikke uåbnede pakker med flettestrimler i Vivi Gade-design, og i alle mulige størrelser og i disse mængder... Wauw, det er jo lige som juleaften (eller næsten bedre!). 


Nu kommer det bedste: min kollega spurgte, om jeg ikke, når jeg nu fik alle disse strimler, måske ville flette nogle store stjerner til hende ... altså hvis jeg ville.  Hun kunne næste ikke få sig selv til at spørge :-)  Om jeg vil!  Og gerne med det samme.  Der er jo ingen grund til at udsætte til i morgen, hvad man kan gøre i dag! :-) 
Nå, så jeg må jo til det... :-)

Kærlige flettehilsener
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...