søndag den 26. maj 2013

Et perlearmbånd…

Jeg må lige vise dette perlearmbånd, som jeg har lavet i den forgangne uge.  Store skønne hvide kartoffelperler syet op på silketråd med knude mellem hver perle og en perlelås til at fuldende udtrykket.  Flot!  (I al beskedenhed :-)).
 
 
Jeg har også lavet en hel serie af øreringe med vedhæng af bitte-små ferskvandsperler (i stil med dem her) samt syet en skøn perlekæde.  Men jeg har ikke haft tid til at tage billeder.  Jeg har faktisk heller ikke tid til dette indlæg, for jeg er ved at pakke (+ vaske og stryge) til en længere tjenesterejse til Finland.  Jeg vil prøve at se, om jeg kan få taget et par billeder af smykkerne i aften, for så kan jeg blogge om dem fra Finland :-)
 
Hav en dejlig søndag – i al hast,
Bella
 
Materialer: ferskvandsperler, perletråd, perlenål, trådforstærker, lås, saks og spidstang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...