lørdag den 2. marts 2013

Bogudsalg...

Jeg var til tandlæge den anden dag, og fordi det ikke tog så lang tid, havde jeg tid til at aflægge byens bogudsalg et besøg, mens min mand handlede ind :-)  Jeg skulle egentlig ikke have noget, men ikke desto mindre kom denne stak med mig hjem:
Fodboldbogen om Allan Simonsen er til min mand :-) (til 49.95 kr. kan man jo sagtens være gavmild og stor i slaget :-)).

Bogen af Nina Hald om ”Drømme om diamanter” har jeg ønsket mig længe.  Den var sat ned fra kr. 399,- til 149,95. Hun ved, hvad hun snakker om, og skriver let og flydende.  Hvis man er smykkenørd som mig, så er det en bog, det er til at blive klog af.  Hun stod bl.a. bag udstillingen på Rosenborg om perler (sidste forår (2012)), og er også forfatter til bogen om forandringen af det kgl. rubinsæt.  Bogen om ”Drømme om diamanter” er rigt illustreret og viser mange forskellige internationale smykkehuses diamant- og brilliantsmykker og historien bag.  Den glæder jeg mig til at nærlæse.  Denne bog var den dyreste af mine bogkøb.  Alle de øvrige bøger kom med hjem til kr. 49,95 stykket – herligt!

Ja, dvs. bogen af Grangé var ikke på udsalg.  Men som garant for god underholdning måtte den med hjem :-)


På bogudsalget (som var hos Bog & Idé) var der også to bøger, som jeg selv har været heldig at få forærende, og som jeg derfor ikke købte, men som er absolut anbefalingsværdige.  Det er henholdsvis ”Imprimatur” og ”Vindens skygge”.



”Imprimatur” – som er en bog, der kan sammenlignes med ”Rosens navn” af Umberto Eco – var på udsalg til kr. 39,95.  Hvis du står og mangler en gave, så køb den, eller forkæl dig selv!  Den er rigtig god.

”Vindens skygge” – sådan lidt alá ”Den uendelige historie” af Michael Ende – var på udsalg til kr. 49,95.  Den kan også varmt anbefales.

Skynd dig, mens der stadig er udsalg, men pas på der kan være mange andre gode bøger der også frister :-)

God weekend!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...